יום רביעי, 20 ביוני 2012

מותג בונים קודם כל באהבה. אין פטנט אחר.





בואו נדבר קצת על אהבה במיתוג. על המרכיב הזה בהקמת מותג. על חיוניותו בהתנעת המותג ובהקרנת קסמו כלפי פנים וחוץ. לאנשי המותג וללקוחות. אם כל בעל מותג היה עושה את מה שהוא אוהב לעשות (כסף זו תוצאה לא סיבה), היו לנו בסביבה הרבה יותר מותגים מרתקים ושונים ופחות בתי חרושת. אני חושב שפעם זה היה כך. אני חושב שזה עומד לחזור בקרוב הרחוק. 

 הנה מונולוג של יצרן ג'ינס בריטי בשם David Hieatt על אהבתו לג'ינס. קחו את המילים הנפלאות שלו,  את התובנות שלו ונסו לחשוב על התחום שלכם. נסו לנסח כמוהו את אהבתכם. תרגיל נחמד. תרגיל קשה! 

"אני אוהב אותם. 

אני אוהב את הדרך שהם משתבחים עם הזמן, אם הם עשויים כראוי. הם אחד מפריטי הלבוש היחידים שיכולים לעשות את זה. 

אני אוהב את הדרך בה הם מתעדים אירועים בחיים. החור הזה הוא מהסכין שבו חתכתי את הנייר ופתאום....הסכין המשיכה לתוך הג'ינס. רבותי וגבירותיי, נא לחתוך הרחק מכם. 

החלק הכהה של הג'ינס שלי שייך לפאץ' שעליו היה הלוגו הישן של החברה הקודמת שלי. תלשתי אותו כאשר מכרתי את החברה לאנשים הלא נכונים. 

כן. ג'ינס מתעדים את המסע שלנו בחיים. הימים הטובים. הימים הרעים. היכולת שלהם לתעד אירועים מרתקת אותי עד מאוד. 

אני אוהב את העובדה שהג'ינס מתאימים את עצמם לגיזרה שלך לאחר זמן מה. הם פוסקים להיות מוצר בייצור המוני ומתחילים להיות שלך. וזה הרגע שבו הם הופכים להיות הג'ינס האהובים עליך. הם עוברים את ההגדרה של "לבוש" ומתקדמים לכיוון המילה "אהבה". 

וכאשר בעתיד הם מגיעים לסוף ימיהם, אמירת ה"שלום" להם היא מטלה רגשית מוזרה מאוד. אולי משום שהם הפכו להיות שלך ויש בהם זיכרונות שהולכים איתם. 

אני אוהב את הדרך שבה הם הפכו להיות "מדים" עבור האנשים היצירתיים של העולם. (סטיב ג'ובס).
עבורי, אנשי הקריאייטיב של העולם הם האנשים שאיתם אני מרגיש הכי בנוח. אני אוהב לבלות את זמני איתם. אני הכי סומך על האנשים האלה. 

אני מקבל השראה מהרעיונות שלהם, מהמוצרים שהם ומהדברים שמזיזים אותם קדימה. הם כותבים את המוזיקה, הם עושים את הסרטים, הם מתחילים חברות ומותגים. אני אוהב את הדרך שבה הרעיונות שלהם משנים את העולם שלנו. 

ואני אשמח לייצר ג'ינס טוב עבור אנשי ההשראה האלה.
והכי טוב לעשות מה שאתה אוהב. זהו"

כנסו לאתר שלו. תאהבו. מאוד.
עוד דוגמה נאה למותג בעבודת יד. לאנשים בעבודת יד. שאוהבים את מה שהם עושים.
Mast brothers chocolate





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה