יום ראשון, 20 במאי 2012

חדש! פחד, אימה וחרדה למכירה בקופסא.



99% מהבריפים שקיבלתי בכל הקריירה שלי בעולם הפרסום ביקשו/התחננו/דרשו/ציוו דבר אחד ואחד בלבד שהיה מנוסח כך : תהפכו את המוצר לנחשק. תכניסו בו רגש. תעשו שכולם ירצו כזה ורק כזה. תעשו קסם כזה, הוקוס פוקוס כזה שאתם יודעים לעשות שם אצלכם, כך שפתאום זו לא תהיה עוד טלוויזיה, עוד חמאה, עוד רכב, עוד קנדום, עוד טלפון, עוד תכשיר נגד כינים. 

תחשבו מחוץ לקופסא - תחכו עד שהמשיח יבוא להשראה.  

חשבתי המון מחוץ לקופסא. המסקנה : אין שם דבר. נאדא. וואקום. ריק מוחלט. איפה נמצאים הרעיונות הטובים? בתוך הקופסא. על הרצפה. על הקרקע מתחת לאף. שם. במקום שאף אחד לא חושב להביט כי כולם מביטים לשמיים ומחפשים השראה אלוהית.  

תחשבו בתוך הקופסא - תשאלו שאלות תמימות ותגיעו רחוק.

הבריף : איך להפוך סדנאות משעממות ולא פופולריות לכתיבה לילדים ונוער למגניבות ברמות כאלה שהילדים יעמדו בתור אליהן? שאלה: מה עושים בסדנאות כתיבה של ילדים? כותבים סיפורים מהדמיון. שאלה: ממה מורכבים הסיפורים שמגניבים ילדים? מפלצות, שדים, פיות וכמובן, רגשות. שימוש ישיר בדמויות כאלה כבר ראינו מליון פעם. שימוש ישיר ברגשות עדיין לא כי איך אפשר להראות פחד בלי מפלצת טובה? וואלה! עלינו על משהו מעניין! הלאה. שאלה : איך אפשר להמחיש רגשות מעוררי משיכה ודחייה בו זמנית של פחד, אימה, דיכאון, מסתורין וגועל באופן חדש שאף ילד עוד לא ראה בחיים שלו? תשובה : ניקח רגשות ונכניס לקופסא של ממתקים או כל מוצר מדף אחר נמכור אותם בחנות אספקה למפלצות שתוקם ליד סדנת הכתיבה שלנו.

Mortal Terror


כיתוב על האריזה: עבור מטרות איומות, מתכון משודרג הרבה מעבר לצורות אחרות ורכות של טרור, יעיל באופן יוצא מן הכלל בהחדרת פחד אמיתי ומיידי של מוות. טעים האופן מוזר, פועל מייד באופן קסום. 

 

 

 

 

 

 

Salt Made from Tears of Laughter

כיתוב על האריזה: למלח ייחודי זה יש טעם חריף באופן ממזרי והוא הדרך הבטוחה ביותר לחוות את העונג המיוחד של הצחוק האנושי. נאסף רק מאנשים משעשעים במיוחד והוא אחד מהמלחים הנדירים שלנו. המלח יוצר מדמעות טריות בלבד בתהליך בן מאות שנים. הדמעות בושלו עד רתיחה והוכנסו למיכל התגבשות רדוד כאשר לאחר מכן נקצרו ביד ולבסוף נשטפו במלח.










Salt Made from Tears of Sorrow

 כיתוב על האריזה: מלח טעים זה יוצר מדמעות של צער דכאוני נאסף רק ברגע המושלם שבו האומללות מגיעה לשיאה. ניחוח הלוונדר העדין שלו מותאם במיוחד לתיבול של אברי גוף, חיצוניים ופנימיים. המלח יוצר מדמעות טריות בלבד בתהליך בן מאות שנים. הדמעות בושלו עד רתיחה והוכנסו למיכל התגבשות רדוד כאשר לאחר מכן נקצרו ביד ולבסוף נשטפו במלח.

 

 

 

 

 

 

Fang Floss

כיתוב על האריזה: יעילותו של חוט הניבים הדנטלי המדהים שלנו לא תסולא בפז במקומות שבהם קיסמים ומברשות לא יגיעו. החוט יסיר כל סוגים של חומר-ניבים הכולל : מוח, מעיים, עצמות, אצות ים, טופי וכהנה וכהנה. אידיאלי למפלצות בנות המאה ה 21, המאמינות שלעיסה של בשר ועצמות לא צריכות לפגום בכישורי שיחה וחברה של פוסט טריפה.

 

 

 

 

 

 

Cubed Earwax

כיתוב על האריזה: שעוות האוזניים שלנו נקצרת מבני אנוש החיים על דיאטה נוקשה של פחדים משומרים, הדיאטה היעילה ביותר לגירוי של בלוטות הזיעה. השעווה מיוצרת בתהליך מסורתי, במחבתות נחושת מעל להבת גז. אין ספק שזוהי שעוות האוזניים הטובה ביותר שניתן למצוא.







Zombie Fresh Mints

כיתוב על האריזה: סובלים מריח פה רע לאחר ארוחת בני אנוש טובה? סלקו אותו באמצעות סוכריות המנטה המשובחות שלנו.





 

 



 Hoxton Monster Supplies

מחסן האספקה למפלצות של Hoxton הוא חלק ממשרד הסיפורים (Ministry of stories), ארגון ומרכז התנדבותי המוקדש ליצירת סיפורים ע"י הדור החדש של מספרי סיפורים. המשרד נעזר באומנות וטכניקות סיפור הסיפורים (storytelling) כאמצעי השראה עבור צעירים בני 8-18 מתוך אמונה שהכתיבה תשחרר את דמיונם ותבנה ביטחון, כבוד עצמי ויכולת תקשורת וחיברות. המשרד הוקם ב 2010 וכבר בשנתו הראשונה צירף 3000 צעירים לצוות המתנדבים בפרויקט הכתיבה שלו. המשרד הוקם בהשראת חנות הפיראטים ומרכז הכתיבה של Dave Eggers בשם 826 Valencia בסן פרנסיסקו. 

http://www.monstersupplies.org/
מה אפשר ללמוד ממחסן האספקה למפלצות?
אפ אפשר לארוז רגשות כמו חמוצים או מלח, קל וחומר כל מוצר אחר. קחו כל מוצר שאתם מכירים ותשאלו אותו שאלות. למה מוכרים אותך ככה? למה קוראים לך ככה? למה אי אפשר להציג אותך ככה? נסו למצוא לו שם חדש. ממקום אחר. נסו למצוא לו מקום חדש למכירה. אריזה חדשה. תגדירו אותו מחדש. למשל, זו לא טלוויזיה זו מכונת זמן. זה לא נר זה מגדלור של פיות. תפליגו. זה לא יהרוג אתכם לדמיין קצת. בתוך הקופסה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה