יום שני, 5 במרץ 2012

מהו האתגר הגדול ביותר בחיים לאנשים ומותגים כאחד?

















אנשים (וגם מותגים) רוצים לחיות לנצח או יותר נכון ומדויק , רוצים להיות צעירים לנצח. הם מחפשים דרכים שונות ומשונות להמשיך ולהיות חיוניים ורעננים ומשקיעים המון המון כסף בעסק הזה של "מעיין הנעורים והרלוונטיות". ו.......לא הולך להם משהו. לא ממש. אולי כדאי לחשוב אחרת. לאתגר את הסטטוס קוו הזה עם חשיבה הפוכה כמו "אולי נהיה המותג הכי זקן בעולם"?.







הנה בנאדם שהחליט להשיג שיא עולמי בלהיות האדם הזקן ביותר בעולם עם גיל מינימום של 150. (שזה יספק אותו ואת הספונסר שלו). 

 תכירו את אלכס ואת פרויקט Long live Alex בחסות innocent המעניקה מליון דולר לאדם הראשון שיגיע לגיל 150. ראו תנאים ותקנון באתר המצורף.  

http://www.longlivealex.com/


עד כה חי 31 שנים ו 7 חודשים והולך לו לא רע.
תמכו בו. עודדו אותו. הוא עושה את זה בשבילכם. ובשביל הכסף. מה שיבוא קודם. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה