יום ראשון, 4 במרץ 2012

ותודה לאל על המגבלות שלי

אתה בן 17. עובד במפעל פלדה בעיר הולדתך באנגליה. ביום האחרון שלך, אתה מאבד את קצות האצבעות שלך באמצע העבודה על מכונת חיתוך הברזל. אאווווץ'! זה היה היום האחרון שלך כי אתה רוצה להקים להקה בה אתה תהיה הגיטריסט. אז זהו. שאיבדת את קצות האצבעות שלך שהן בעיקרון הכלים היחידים שיש לאדם הרוצה להיות גיטריסט מוצלח. מה אתה עושה? אתה מלביש על קצות האצבעות שלך פקקי פלסטיק מותכים ומתאים את מתח המיתרים שלך לעניין כך שיהיו יותר רפויים (פחות כואב) וייצרו סאונד יותר כבד. גם הבסיסט שלך, מר גיזר באטלר זורם איתך, ומתאים את נגינת הבס לסאונד החדש המוכר יותר בשם "Heavy Metal".

לגיטריסט קוראים טומי איומי. ללהקה קוראים Black Sabbath. השאר היא היסטוריה. 































במלחמת העולם השנייה איבדו הרבה חיילים את היכולת להשתמש באצבעותיהם באופן מלא. רובם היו סייפים חובבים שנאלצו לחפש דרך חדשה לאחוז בסיף. הם פיתחו "ידית" חדשה עבור המוגבלות הזו. שימו לב. מתוך המגבלה וההכרח ליצור פתרון לאנשים נכים, נוצר ידית של סיף שלא רק נטרלה את הבעיה הראשונה (חוסר גמישות ואחיזה)  אלא  יצרה אפשרויות הרבה יותר גדולות לכלל הספורטאים, בגלל צורתה הייעודית.
לידיעתם, זוהי החרב הרשמית של ספורטאים האולימפיים 

 














עידן המגבלות הבלתי נגמרות. 

אנחנו חיים בעולם שכופה עלינו מגבלות. בחיים אנחנו תחומים במגבלות של זמן שניתן להשקיע, במגבלות של אנרגיה שניתן לנו להשקיע בדבר מסוים. בעבודה אנחנו מוגבלים במגבלות של כסף (כבעלי מותגים וחברות או מנהלי שיווק אין לנו תקציב בלתי מוגבל ואם יש....תרימו אלי טלפון עכשיו). תשומת לב של הצרכנים מוגבלת מאוד מאוד והייתי יכול לכתוב הרבה מאוד מאודים כאן. בראייה עולמית, כדור הארץ שלנו מוגבל מאוד במשאבים שלו בעקבות התיאבון ההיסטרי שלנו לנצל אותם עד תומם.

שאלה 
האם המגבלות הללו יכולות להגדיר עבורנו הזדמנויות חדשות ולהעצים אותנו למציאת פתרונות חדשניים או שהם מכשול בלתי עביר שיוביל אותנו להרמת ידיים  כמותגים, כאנשים, כחברה

אז ככה. תעשו רשימה של המגבלות שלכם ותהפכו אותן ליפיפיות ולכלי עבודה למציאת פתרונות מקוריים שיובילו אתכם למצב אחר וטוב יותר מאשר היה קודם לכן, לולא הייתה לכם המגבלה הזו.
רוצים עוד סיפורי השראה? הבלוג שלי לרשותכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה