יום שלישי, 17 בינואר 2012

מותג לעוף עליו כמו שהילי אומרת.


נהוג לומר שהאפשרות להסביר למישהו מהו פסטיבל Burning man והחוויה שהוא מציע, שקול כנגד הניסיון להסביר לעיוור מהו צבע ירוק. 

מצד שני, למרות 17 שנות קיומו של המותג הזה ומאות אלפי האנשים שחוו אותו באופן שונה אחד מהשני, ברור שיש כאן מותג עם זהות ברורה וחדה של מגדלור. 

מצד שלישי, אופיו של המותג הזה והאור שהוא מפיץ פתוחים לפרשנות ומעודדים אותה באופן מוצהר בניגוד גמור לרוב המותגים בעולם השומרים בקנאות על אחידות החומות שלהם ואחידות התקשורת המותגית שלהם (למרות שהניסיון הזה, לשלוט במסר, בתוכן ובפרשנות שלו, הוא דבילי ועצוב).  

בקיצור, הנה סרט טסטימוניאל (סטייל ג. יפית?) מעורר השראה מצד לקוחות מרוצים שמעניקים למותג שמעורר בהם השראה, פרשנות שונה בהתאם למי ומה שהם. יופי טופי! 






תגובה 1: