יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

יומן מסע. חלק 5. אני מותג אנושי אני ?!




מונולוג אפשרי של מנהל מותג.

"להאניש את המותג שלי אני רוצה, לתת לו חיים. שיהיה אנושי. כמו בנאדם. שיהיה כמוני. לא מכונה. לא מנגנון משומן. לא בירוקרטיה. לא טכנולוגיה. אני רוצה לצעוק לכולם שאני, כלומר, הוא לא רק לוגו יפה, ופרסומות יפות וצבע שכולם מכירים. יש בו הרבה יותר מזה. יש עומק. אני חולם שיגידו עליו אפילו, "אל תתנו ליופי הזה להטעות אתכם, יש גם לב פועם מאחורי הלוגו הזה". מצידי, שיגידו אפילו :" אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש בו". גם זה טוב לי. העיקר שהמותג שלי יהפוך להיות מנץ'.
אבל מצד שני..איך הוא התנהג עד היום אם לא כמו בנאדם מן השורה. כי להיות אנושי זה גם להיות רמאי, שקרן, גנב, נצלן, עצלן, תחמן, יהיר, שחצן, רדוד, טיפש.

אז מה. מה עכשיו? איך חוזרים בתשובה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה